Pages

Friday, 21 September 2012

Jiwang,sumber Inspirasi ke?


Assalamualaikum,

Tarikh :22 September 2012 
 Hari :Sabtu
Masa : Sekitar 1-3 pagi

Malam ni Aily nak jiwang-jiwang sikit sebab kepala Aily da hang..haha.LOL..
Tension taw bila ternet wat hal..da 3 kali download movie,asyik corrupt je.
" SAKIT PULAK ATY KITA NI " 
tp xpe,chill lar..MOOD aily skrang nk merepek-repek..boleyh x??? ape?? xboleyh??? 
biarlar suka aty lar itew  nak taip pe..haha.kegedikanku mula terserlah.

Ok fine,Facebook semakin membosankan..xde sape nak chat kan..itew x hot pown macam awak,sebab tu xde sape nak im itew :P so ape lagi,Aily lakukan satu pekerjaan tnpa gaji,..keje ni sukarela je.samaada kita nak wat mahupown tidak..nak taw ape?? apa lagi kalau bukan keje MengeLike status-status orang,mengComment,mengStalker fb orang.. wajib stalker fb A'an lar,..fb A'an paling lama..ea lar nak wat spotcheck kan. Tapi kali ni aily  mengPrintscreen plak..haha..

Ni lar antara hasil keje xbergaji Aily :

Aily   suka ayat ni..tapi Aily x suka rangkap yang terakhir tu..SPOIL!!
ni namanya Pengorbanan dlm Percintaan..
                            


So Sweet :) 

Sokong sangat-sangat..Peringatan untuk diri sendiri juga.
Menerima segala kelebihan dan kekurangan seseorang..
x semua manusia perfect di muka bumi ni :)

I like this!!

So Romantic..Can I??

memang sweet sgt..Itew pown nak!! <3

Sokong 100%

I'm always love u A'an..
Senyum seindah suria,yang membawa cahaya,
Saya suka SENYUM!!!!

Harap maklum,!! thats me..


Penat juga kita merepek ni..haha..lain kali da malas da nk merepek..
Ok lar..itew nak tido ni..Gudnite semua..





No comments:

Post a Comment